I denne udgave af vores dilemma-program “Hva’ gør du?”, drøfter vores reportere hvad man skal gøre, hvis éns ven, som ikke har ret penge, har stjålet en flæskesteg. Skal man melde ham til politiet? Er det ikke bare en flæskesteg? Kunne man ligefrem finde på, at dele den med ham?
Bob G. Jensen og nostalgien
I vores portrætrække er vi nu kommet til Bob G. Jensen. Udover at være reporter hos TV Glad er Bob også ansat i en genbrugsbutik – han elsker nemlig nostalgi. Han har især en stor interesse for gamle plader, kongehuset og at ryge pibe. Kom med på opdagelse i Bobs liv.

